10
10
liczba punktów ładowania
15
15
liczba ekranów
4,2 mln
4,2 mln
miesięczna widownia

Skuteczność nośników Digital OOH sieci ScreenCharge

Zasięg
Nad ekranami umieszczone są specjalne kamery badające realną widownię nośnika. Dzięki temu mamy informację ile osób obejrzało Twoją reklamę. Kreujemy zasięg Twojego przekazu marketingowego!
Kreacja
Ekrany o wysokiej jasności i rozdzielczości pozwalają zaprezentować niesamowite kreacje, które zależą tylko od Twojej wyobraźni. Treści możemy nawet dostosować do pogody!

Nowoczesna forma reklamy DOOH - poznaj możliwości naszych ekranów

Treści wideo angażują bardziej

Możliwość emisji kreacji wideo i animacji. Reklama wideo oraz animacje zwracają na siebie uwagę dużo bardziej i pozwalają przekazać odbiorcom znacznie więcej informacji w ciekawszej formie niż statyczne obrazy. Ograniczeniem jest tylko Twoja kreatywność!

Dynamiczne treści

Treści reklamowe mogą być dostosowywane w sposób dynamiczny do wybranych warunków - na przykład pogody. Wyobraź sobie reklamę lodów w gorący letni dzień lub oszronioną animację Twojego produktu w mroźne popołudnie - taka kreacja na pewno nie przejdzie niezauważona!

Miejsce ma znaczenie

Nasze ładowarki z ekranami są umiejscowione w bardzo ruchliwych miejscach, tak więc Twoje reklamy zauważą tysiące osób dziennie. Przy kampanii w całej naszej sieci możemy dotrzeć do kilku milionów widzów miesięcznie!

Mierzenie widowni

Nad naszymi ekranami umieściliśmy specjalne kamery badające ruch przed ekranem, dzięki czemu mamy realne dane dotyczące widowni Twoich reklam. Nigdy wcześniej reklama OOH nie była tak mierzalna jak teraz!

<b>Nowoczesna forma</b> reklamy DOOH - poznaj możliwości naszych ekranów

Wyceń kampanię

Skontaktuj się z nami aby wycenić kampanię
na naszych nośnikach

* - pola wymagane
Specjalna konstrukcja ładowarek ScreenCharge z ekranami

Specyfikacja reklam

  • Typ nośnika: Cyfrowy
  • Wymiary ekranu: 1080 x 1920 px
  • Obszar bezpieczny: 920 x 1760 pikseli
  • Współczynnik proporcji: 9:16
  • Czas trwania reklamy: 06-30 s
  • Rozdzielczość: 72 dpi
  • Rozmiar ekranu: 47”, 49”, 55” (po przekątnej)
  • Typ pliku: JPEG, PNG, MP4 (wymaga statycznej kopii zapasowej JPEG) i HTML (obsługa wideo  „subtelnego ruchu”, nie dźwięk)
  • Tryb koloru: RGB
  • Kodowanie: H.264
  • Maksymalny rozmiar pliku: 15 MB

Przykładowe kampanie naszych Klientów