Pilotażowa stacja ScreenCharge w Ząbkach

Pilotażowa stacja ScreenCharge w Ząbkach
Punktów ładowania: 2
Moc: 2 x 22kW
Stacja z ekranem: Tak (2 ekrany)

Nowoczesne rozwiązania technologiczne rewolucjonizują nasze codzienne przestrzenie, a jednym z przykładów takiej innowacji są stacje do ładowania ScreenCharge, które łączą elektromobilność z cyfrową reklamą zewnętrzną Pierwsza stacja sieci ScreenCharge została zainstalowana w 2022 roku przed budynkiem GREY CORNER w podwarszawskich Ząbkach. Jednym z najistotniejszych elementów tej stacji są wbudowane ekrany DOOH.

Reklama cyfrowa na zewnętrznych nośnikach (Digital Out of Home) to dynamicznie rozwijająca się forma marketingu, która pozwala dotrzeć do szerokiego grona odbiorców w przestrzeni publicznej. Ekrany zamontowane na ładowarkach oferują reklamodawcom szereg możliwości w zakresie targetowania treści i zwiększania efektywności kampanii. Ekrany DOOH wyświetlają reklamy wideo oraz statyczne grafiki, umożliwiając różnorodne formy promocji. Dzięki wysokiej jakości obrazu oraz możliwości dynamicznego dostosowywania treści do pory dnia, lokalizacji i grupy docelowej, reklamy mogą być precyzyjnie dopasowywane do odbiorców, którzy korzystają z ładowania pojazdów elektrycznych. To sprawia, że pierwsza stacja ScreenCharge w Ząbkach stała się wyjątkowym miejscem, które nie tylko zaspokaja potrzeby użytkowników aut elektrycznych, ale również stanowi doskonałą przestrzeń reklamową.

Stacja została bardzo przychylnie przyjęta przez kierowców oraz Klientów budynku usługowego GREY CORNER, który zyskał dodatkowy atut w postaci możliwości ładowania pojazdów elektrycznych.

Inne realizacje